Webové stránky pro produkční studio - Impresa Films
Případová studie o tvorbě webových stránek pro produkční studio s využitím výzkumu a STDC framworku.
ČÍST DÁLE
O projektu
Impresa Films je produkční studio, které potřebovalo nové profesionální webové stránky, které budou prezentovat jejich práci a pomohou získat nové klienty.
Co jsem udělal
Výzkum (6 rozhovorů s klienty společnosti Impresa)
Obsahová strategie
Vytvoření první verze textů
Wireframy
Vizuální identita
Návrh uživatelského rozhraní
Využil jsem metod:
Hloubkové rozhovory
STDC framework
Vytváření prototypů
Testování použitelnosti
Proces
Uživatelský výzkum
Obsahová strategie (STDC firewrame)
Návrh uživatelského rozhraní
Vývoj webu (Webflow)
01 - Uživatelský výzkum
Požádal jsem klienta, aby mi dal kontakt na své klienty. Obdržel jsem 6 kontaktů a následně jsme vedli desetiminutový rozhovor.
Připravil jsem si 6 otázek.
Jak byste popsal společnost Impresa Films?
Proč používáte Impresa Films? (A proč jste si je vybrali?)
V čem je podle vás jejich silná stránka?
Co byste řekli, že by mohli ještě zlepšit?
Jak hodnotíte společnost Impresa Films ve srovnání s jinými produkčními společnostmi?
Co vás zajímá při výběru produkční společnosti? (Vybíráte si první podle kvality nebo podle ceny?)
Klient byl velmi překvapen tím, co respondenti o jeho společnosti říkali, a ihned se zaměřil na věci, které by na základě průzkumu mohl zlepšit.
Klíčová zjištění
Všichni respondenti uvedli, že společnost Impresa film je velmi schopná v oblasti digitálních médií a sociálních sítí.
Všichni považují výstupy společnosti Impresa Films za velmi kvalitní.
Lidé uvádějí, že důležitým faktorem, proč s nimi spolupracují, je dobrá cena.
02 - Obsahová strategie
V obsahové strategii jsem modeloval cestu zákazníka webem. Definoval jsem, jaké stránky by měl web mít a jaké informace by měly být na každé stránce pomocí STDC framwork.
STDC framwork pro společnost Impresa Films
Cílová skupina popsaná podle fáze nákupního procesu.